طلاپت
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

راهنمای خرید قلاده سگ

دسته بندی :مجله سگ, مراقبت و نگهداری سگ 24 اردیبهشت 1402 طلاپت 164
قلاده سگ

همراهان عزیز طلاپت، امروز قصد داریم تا شما را برای خرید قلاده ای مناسب برای دوست و همراه همیشگیتان راهنمایی کنیم.

قوانین خیلی از شهرها قلاده داشتن سگ‌ها را واجب می‌داند. این قوانین به نفع سگ، صاحبان و افراد دیگر است. این قوانین امنیت سگتان و افراد دیگر با سگ‌هایشان را تضمین می‌کند. به هر حال قلاده زدن به سگ شما و سگتان را محصور و محدود نمی‌کند. با انتخاب یک قلاده مناسب برای سگ خود می توانید آزادی عمل بیشتری داشته باشید.

اگه تا به حال برای خرید قلاده به پت شاپ حضوری یا آنلاین مراجعه کرده باشید حتما با تنوع بسیار بالای محصولات روبرو شدید. امروزه قلاده سگ در صدها رنگ و جنس و طرح و اندازه وجود دارد و واقعا آدم را برای انتخاب بهترین محصول سردرگم و گیج می‌کند. ولی تفاوت این قلاده ها با هم چیست و کدام نوع قلاده برای سگ من مناسب تر است؟

در این مطلب تصمیم گرفتیم در مورد انتخاب و خرید یکی از مهمترین لوازم سگ یعنی قلاده صحبت کنیم ابتدا روش تعیین سایز قلاده سگ را خواهیم گفت. بعد در مورد انواع قلاده و بند قلاده و مزایا و معایب هرکدام توضیح می‌دهیم و برای راحتی بیشتر شما، لینک خریدشان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

در این مطلب تصمیم گرفتیم در مورد انتخاب و خرید یکی از مهمترین لوازم سگ یعنی قلاده صحبت کنیم ابتدا روش تعیین سایز قلاده سگ را خواهیم گفت. بعد در مورد انواع قلاده و بند قلاده و مزایا و معایب هرکدام توضیح می‌دهیم و برای راحتی بیشتر شما، لینک خریدشان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

چرا استفاده از قلاده و بند آن ضروری است؟

شاید استفاده از قلاده در حیواناتی مثل گربه بیشتر جنبه ظاهری و زیبایی داشته باشد اما در مورد سگ اصلا اینطور نیست!

یکی از مهم‌ترین کاربردهای قلاده در زمینه آموزش و تربیت سگ است. در واقع، خیلی از قلاده‌ها اساسا برای آموزش طراحی شدند و ابزار آموزشی حساب می‌شوند. از زمانی که یک توله سگ بامزه وارد خانه می‎‌شود با کمک قلاده می‌توانید آموزش‌های اولیه و لازم را یادش بدهید و تربیتش کنید.

اهمیت دیگر قلاده برای حفظ امنیت خود سگ اس. سگ‌ها موجوداتی بازیگوش و کنجکاو هستند و قرارگرفتن در فضای بیرون از خانه آنها را هیجانزده می‌کند. با استفاده از قلاده و بندقلاده می‌توانید به راحتی فعالیتش را کنترل کنید و از فرار کردن و مشکلاتی ازاین دست پیشگیری کنید.

از طرفی با نصب پلاک به قلاده که رویش اسم سگ، آدرس و شماره تلفن خودتان را نوشتید می‌توانید در صورت گم شدن سگ امیدوار باشید که یابنده با شما تماس گرفته و سگ عزیزتان را به شما برگرداند.

مطالب مرتبط: آشنایی با انواع قلاده سگ

چطور سایز قلاده سگ را اندازه‌گیری کنم؟

قبل از اینکه بخواهید قلاده بخرید اول باید سایز مناسب سک را به دست بیارید. برای اینکار از یک متر خیاطی استفاده کنید و دور گردن سگ دقیقا جایی که قلاده قرار می‌گیرد را اندازه بگیرید. البته طوری اندازه بگیرید که به اندازه دو انگشت بین متر و گردن سگتان فاصله باشد. این عدد را یادداشت کنید و براساس جدول زیر سایز قلاده مناسب سگ را متوجه شوید:

اندازه دور قلاده (سانتی متر)سایز قلاده
15-30XS
22-38S
30-45M
38-53L
45-60XL
53-70XXL

سایز XS- مناسب نژادهایی مثل بیچون، شیوهواهوا، پودل عروسکی
سایز S- مناسب بیگل، داشهوند، پودل، اشنایزر
سایز M-مناسب کورگی، کوکر اسپانیل، دالماتیان، پوگ
سایز L- مناسب باست، باکسر، بولداگ، دوبرمن، رتریور، ژرمن شپرد، لابرادور
سایز XL- مناسب ژرمن شپرد، گلدن رتریور، لابرادور، روتوایلر، باکسر، آکیتا
سایز XXL- مناسب گریت دین، نیوفاندلند، سنت برنارد
قلاده

نگهدارندگانی که باهوش هستند یا از تجربه کافی بهره مندند، به سرعت همزمان با قبول سرپرستی سگ قلاده مناسبی را هم برای او تهیه می کنند.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. شما میتوانید قلاده متناسب با پشمالوی کوچک خود را از سایت طلاپت خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

1- آشنایی با انواع قلاده سگ

طلاپت

We have found an easier way to communicate with our users : Subscribe to channel

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: